Tesco

Tesco

A Tesco 1995-ben kezdte meg működését Magyarországon. Az áruházlánc ma már több mint 200 üzletében várja vásárlóit, és mind a 22 000 dolgozója azon fáradozik, hogy számukra kiemelkedő vásárlási élményt nyújtson. A folyamatos befektetések és innováció révén ma már heti 3,5 millió vásárló élvezheti a Tesco által nyújtott kiskereskedelmi szolgáltatásokat.

Nemzetközi tapasztalatokat felhasználva vezette be önkiszolgáló kasszáit és online értékesítési rendszerét. A vásárlók már 111 üzletünkben használhatják az önkiszolgáló kasszákat, amelyekkel időt takaríthatnak meg vásárlásuk során. Az Online Bevásárlás Szolgáltatás pedig az otthoni internetes vásárlás kényelmét nyújtja az áruházakban megszokott kedvező árakkal és akciókkal. A szolgáltatás Budapesten és 4 vidéki nagyvárosban, Szegeden, Győrben, Székesfehérváron és Veszprémben, illetve vonzáskörzetükben érhető el.
Az áruházlánc fejlesztéseinek alakításában a folyamatos vásárlói visszajelzések játszanak döntő szerepet, ezzel biztosítva, hogy elnyerjék a vásárlók életre szóló hűségét.

A Tesco aktív szerepet vállal Magyarországon a helyi közösségek életében, támogatásában. Kiemelt figyelmet fordít az élelmiszer-pazarlás elleni védelemre, a környezetvédelemre és a hulladékgazdálkodásra. A cég célul tűzte ki, hogy 2020-ra nominálisan a felére, 2050-re nullára csökkenti épületeink károsanyag-kibocsátását. A klímaváltozás terén végzett erőfeszítéseiket számos nemzetközi elismeréssel díjazták. Magyarországon 49 áruházban működik automata szelektív hulladék-visszaváltó centrum, amely segít a fogyasztóknak a környezettudatos életforma megvalósításában.

Az áruházlánc minden cselekedetében hű a szlogenjéhez, amely szerint „Jó dolgok várnak”!